Första dagen

Idag var första dagen i skolan efter det alldeles för långa sommarlovet... Jag har ju typ glömt lärarnas namn!
Första dagen var bra. Jag var så sjukt nervös hela morgonen. Jag mådde jätteilla och hade ont i magen, kan också varit för jag åt en fil som hade gått ut för 5 dagar sedan.. Hahahah!
Men tillbaka till dagen. Den var bra, lite spänt i början men även om vi typ bara var i skolan i typ 3 timmar så blev det bättre för varje timme, så det blir nog bättre och bättre mellan mig och iallafall en av dessa killarna. Den ena killen (han som jag var bästa vän med) försökte prata med mig idag men jag förstod på honom att han inte visste vad han skulle säga.
Sen ringde vi polisen och fick redan på att fallet är nerlagt! Så jävla skönt! Jag fick reda på att den ena killen hade talat sanning och sagt i förhöret att han var riktigt ledsen. På något sätt är jag så jävla lättad och så jävla glad! Skolan är igång igen, fallet är nerlagt, vi håller på att bli vänner igen.
Nu tänker jag vara lite djup med detta är dom bästa orden jag någonsin hört. "Älska, glömma & förlåt"
Imorgon är det skola igen och då drar vi igång med schemat igen. Gött, rutiner!
Hoppas ni som har börjat skolan idag också fick en asbra första dag. Nu ska jag ta och fixa håret, städa rummet, lägga fram kläder till imorgon och sen titta på Idol!
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0