Tack för allt.

Jag vet inte riktigt varför jag fortsätter skriva här.. Tror det är för att innan var bloggen riktigt viktig för mig, för att kunna släppa allting och bara fortsätta typ.
Men jag vill tacka för mig och för allting. Jag känner inte att detta är nödvändigt längre. Jag hoppas att jag har hjälpt någon liten människa där ute.
Jag vill också tacka er för allt stöd!
Bloggen är inte längre nödvändig för mig, det är mer ett ångest moment. Men det känns bra och ha en sida där man har sparat allt, där allting är kvar trots allt.
Så med detta lilla lilla inlägg vill jag tacka för mig och hoppas på att nästa sommar blir bättre. Vem vet, vi kanske hörs igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0