20 saker ni inte visste om mig

Ja, jag vet.. Jag har inte bloggat på 100 år, men nu så.

1. Jag har typ inget och blogga om längre
2. Jag Älskar att skriva
3. Jag hoppas på att få A i Svenska
4. Jag trivs konstigt bra i skolan
5. Jag kan bli så sötsugen så att jag börjar gråta
6. Hade jag fått välja så hade jag velat flytta hemifrån reda nu
7. Jag tycker att alkohol är otroligt dumt och töntigt...
8. Jag hatar folk som stavar väl med två L
9. Jag har inte favorit färg
10. Jag vill jobba med någonting "killjobb"
11. Jag hatar folk som uppfostrar flickor och pojkar olika
12. Jag kan inte se mig själv om 10 år, har liksom ingen bild i huvudet
13. Jag får sån ångest när jag ser gamla bilder på mig
14. Jag har världens bästa tjej kompis
15. Jag hatar Cancer
16. Jag får rysningar när jag tänker på att tugga på bomull
17. Jag hade velat ha bättre kontakt med min pappa
18. Jag är inte rädd för att argumentera
19. Jag fryser mig igenom hela vintern
20. Jag har inga vinterskor ännu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0