Mycket har hänt

Som sagt, mycket har hänt.
Jag har blivit en ny person, och jag vet inte om allting med den "nya jag" är bra.
Enda sen det tog slut med mig och min pojkvän så har jag försökt hitta en ny kille. Jag tar typ det första bästa jag kan hitta. Jag vill bara uppleva samma kärlek igen. Att kyssa någon, alla älska någon. Jag ångrar ingenting efteråt, men jag vet att det jag gör är fel. Man får inget bra ryckte genom att kyssa första bästa personen... Men jag vill bara ha kärlek.
På varje fest är det i princip det enda jag letar efter, kärlek. Jag letar upp en kille som jag märker kollar in mig. Sen tar jag fram min bästa sida. Och för just den kvällen och just för den stunden får jag den kärlek jag behöver. Sen brukar allting skita sig dagen efter. Antingen så kommer det fram att han ljugit om att han var singel eller att han inte låter mig vara. Att han inte fattar att jag bara ville ha kärlek för just den kvällen och för just den stunden.
Jag förstår att detta inte är en hållbar metod. Men, åh. Det känns så bra dom där minuterna när man känner en attraktion till någon annan. När ett nytt kapitel bara börjat, det är det som lockar mig. Spänningen av att inte veta vad som händer sen.
Jag har förändrats.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0