Tillbaaaaka!

Ja, nuså! Känner äntligen för att börja skriva igen.
Har haft det jobbigt med allt som hänt.
Men mycket roliga saker har också hänt. Tänker inte gå in på detalj men jag kan säga att jag ångrar ingenting vad än folk tycker och tänker.
Redan mycket i skolan också, prov och inlämningar på alla håll tycker jag. Men vafan, alla andra klar skolan då borde jag också göra det.
Måndag imorgon, alla ser det som den sämsta dagen men jag tycker ändå den är helt ok för då börjar det om. Ny vecka liksom, skönt på något sätt ändå.
Jaja, idag ska jag ha en skön och lugn dag hemma. Fixa lite på mitt rum, i trädgården och fixa lite med mig själv!
Så, allt jag egentligen ville säga var att jag börjar må bättre och att jag ska börjar skriva nu igen.
Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0