Jobbar för välgörenhet

Imorgon börjar min prao vecka och jag ska praoa inom välgörenhet.
Jag skiter egentligen i viket bara jag får ett bra omdöme och får en rolig vecka. Sista gången jag praktiserar i grundskolan, sjuuukt! Känns nästan lite sorgligt.
Det jobbiga är att inte få träffa min kära klass på en hela vecka, och Ja, jag älskar min klass. Även om allt var skit i somras så har jag gått vidare, nästan. Klart jag fortfarande tänker på de, men man måste också försöka släppa det lite. Livet kommer komma med andra jobbiga saker, varför fastna på en av dom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0