2 Juli 2013

Jadå! Jag har fått ny syn på livet. Jag börjat att prioritera mitt mående och hälsa mer än innan. Efter att ha dragit ner på allt onyttigt så är jag inte längre sugen. Det har ju inte gått så lång tid men jag känner redan att jag inte har det beroendet längre.
Har även varit ute och sprungit igår, ska nog göra det ikväll också bara det slutar regna snart. Har köpt nya träningsskor som jag ska inviga ikväll då kanske.
Imorgon har jag inte mer planer än att städa rummet och sånt skoj... Kanske ska åka och hälsa på moster det var ganska längesedan.

Sen är de ju så att jag snart fyller år, känns som om alla fyller år i denna månade. Jag fyller iallafall år den 21. Men tänkte kanske ha lite vänner här den 8. Så jag ska nog börja planera det lite.

Men ni får ha det gött så hör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

theliife.blogg.se

Hej! Detta är en blogg som kommer vara anonym. Jag kommer inte ge ut några som helst personliga uppgifter osv. Folk kanske tycker detta är helt jävla meningslöst, men jag tycker inte det. Mitt liv har varit ett helvete det senaste åren. Ja, egentligen alltid. Där för behöver jag skriva av mig, och vill även att andra folk ska kunna läsa och kanske till och med känna igen sig. Så kort fattat, den bloggen är till för att hjälpa. Inte bara mig själv utan även andra. Om det är någonting ni undrar så är det bara att fråga. Var inte rädd att det är för personligt, för då kommer jag inte svara.

RSS 2.0